domingo, 8 de marzo de 2015

UN DÍA É UN DÍA.

Imaxe atopada na rede.

Miña  nai; estamos rodeados de celebracións!!!!
Esta do 8 de marzo é unha das que menos clara teño porque a orixe está confusa, non sei se ten que ver co xénero, co traballo; e como non hai un día do home....ufff que lío!!!!
Si, nenos e nenas, estou sendo irónica. Pero non vos preocupedes, que sen celebración non imos quedar.
Conmemoraremos a igualdade; porque non necesitamos un día no calendario, solo ter os mesmos dereitos.
Deixovos este traballo sobre a evolución da imaxe da muller nos contos Disney que me pareceu interesante porque reflexa un cambio social necesario. Se os debuxos poden, nós tamén.
En practicopedia.com aparece este vídeo explicativo sobre esta data.

2 comentarios:

  1. Me parece muy buena entrada, Anabel, llega muy bien el mensaje que quieres transmitir. Muchas gracias por compartir. Un abrazo.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Muchas gracias a ti,Isabel, por tus comentarios.
      Un abrazo fuerte.

      Eliminar