mércores, 4 de febreiro de 2015

SUPERHEROES

Hoxe, 4 de febreiro, é o Día Mundial contra o Cancro e, aínda que non é unha data conmemorativa escolar, todos coñecemos a alguén que padeceu ou está pasando por esta enfermidade. Neste mesmo mes de febreiro,concretamente o día 15, conmemórase o Día Internacional da loita contra o Cancro Infantil. Para facer visible esta enfermidade, que por desgraza, está demasiado presente nas  nosas vidas, quero deixarvos un vídeo que nos chega desde o Brasil e que nos fala dunha "Superfórmula" moi especial.
O vídeo está en brasileiro pero, como é unha lingua irmá, creo que o entenderedes sin problema.
Esta é a explicación que acompaña ao traballo:

"Dicen que el primer paso para iniciar la cura del cáncer es creer en la sanación. Pero, como advirtieron desde JWT Brazil, atravesar el tratamiento no es fácil, especialmente para los más chicos. Es por ello que la agencia de publicidad obtuvo los derechos de Warner Bros y, junto al Centro del Cáncer Camargo de São Paulo, desarrolló una 'Superfórmula' con los personajes de La liga de la justicia como protagonistas.
La idea de la misma es poder estimular a los niños que están luchando contra dicha enfermedad mediante elementos amigables e inspiradores que les transmitan fuerza, y qué mejor forma de hacerlo que decorándolos con las figuras de superhéroes de la talla de Batman, Supermán o la Mujer Maravilla.
Para ello se construyeron cubirtas especiales par las bolsas de quimioterapia intravenosa (...) y el salón pediátrico fue transformado en el Palacio de justicia.Se creó una serie de dibujos animados y revistasde cómics en las que los suprhéroes pasan por una experiencia similar a la que deben enfrentar los niños con cáncer. En estas historias positivas, los personajes logran recuperar su fortaleza gracias a la "Superfórmula, la misma que reciben los chicos durante su tratamiento."

Para os verdadeiros superheroes desta loita e todos aqueles que os rodean coa súa paciencia e amor:
(Na entrada do ano pasado podedes atopar a canción de Macaco "Seguiremos" que utilizaron para facer un vídeo con nenos de oncolóxicos).

1 comentario: