luns, 1 de abril de 2013

APEIROS DE LABRANZA.

Necesito axuda urxente para o noso traballo dos labregos.Podedes botarme unha man?
Teño unha presentación con fotos de diversos apeiros que utilizaban e utilizan os labregos pero non teño moi claro como se chaman e para que serven.Debedes de observar  cada foto cun adulto que vos poida axudar e escribir nun folio (numerando as fotografías) o nome do que vedes e para que serve(breve explicación).
Teredes que entregalo, como moi tarde, o venres 5 de abril .

Moitas grazas pola vosa colaboración.

2 comentarios:

  1. Xa teño todos os nomes anotados e para que serven. Agora a estudiar.
    Eu veño o cole aprender.
    Marta

    ResponderEliminar
  2. Así me gusta, que sexas aplicada. ti vai estudando que xa che preguntaremos.

    ResponderEliminar