domingo, 26 de xaneiro de 2014

CONVERSAS CON MARTA

Como xa sabedes, decembro foi un mes gris. Quizá non na metereoloxía que nos acompañou nos primeiros días, uns  días con raiolas de sol, luminoso e intenso; pero fríos, propios da preparación para o inverno. Foi escuro nos acontecementos e nos feitos, algúns inexplicables, que a vida se empeñou en regalarnos , aínda sin nós querelo. O cole quedou máis baleiro e un pouco triste pero coa firme convicción de que tivemos a sorte de coñecer e compartir con dúas persoas estupendas.
Un marabilloso ser que pasou irradiando felicidade co seu sorriso e que se foi sen facer ruido; o que penso e sinto gardoo para min, non me corresponde falar.
E despois Marta : para un roto, para un descosido, para unha ferida , para un apuro....Sempre Marta.
Como a botamos moito de menos e non queremos perder o contacto imos habilitar  este pequeno espazo para conversar con ela. Aquí poderedes deixar os vosos comentarios para que ela vos conteste e así seguir comunicándonos.
Que vos parece a idea? Espero que vos guste.

(Deixareivos a foto no lateral e premendo nela accederedes)

37 comentarios:

  1. A min pareceme moi xusto e merecido,a familia de santi

    ResponderEliminar
  2. Claro que si, familia.Así non perden o contacto.

    ResponderEliminar
  3. a min pareceme estupendopoder falarcon Marta.Sabela

    ResponderEliminar
  4. Xenial,Sabela! Pois agora tendes que escribirlle para que vos conteste.

    ResponderEliminar
  5. Hola chicos;
    Aquí estoy un poquito lejos de vosotros pero muy cerca a la vez.
    Ahora podréis contarme algunas de las aventuras que os pasan en el cole.
    Qué tal van las clases?
    Seguro que ya estáis liados colaborando en alguna actividad nueva. Contarme!!!

    Bicos

    ResponderEliminar
  6. Gustame moitiiiisimo esta idea, así podemos contarche moitas cousiñas, e botarte (un chisquiño menos) de menos. Gracias por estar ahí, e por deixar unha estupenda pegada nos nosos fillos, que en moitisimas ocasions se lembran de ti. Un bico moi grande!!! Mamá de Sabela

    ResponderEliminar
  7. A mi ,Marta me va bien pero el otro día nos enfadamos,ahora somos todos amigos.
    Brais.

    ResponderEliminar
  8. pues si que estamos liados ilustrando un cuento.Lo vamos a presentar en un concurso,espero que te guste. besos Sabela

    ResponderEliminar
  9. Hola de nuevo,aquì Sabela y Marcela.Marta,le escribimos una solicitud a Celso para poder participar en el concurso, y hoy nos la contesto diciendo que si.eso es todo,besos Sabela y Marcela.

    ResponderEliminar
  10. Ola Marta,canto tempo!!!!
    Quetal estas? Eu estou moi ben, espero que ti tamen.Eu preguntome en que colexio estas e se cuidas a alguen.
    Pero tamen me gustaria,volver a verte!

    UN BICO PAULA CAMPOS

    ResponderEliminar
  11. tes razón Paula a min tamen me gustaria volver a vela,eu preguntabame o mismo que Paula C.abrazos Sabela.

    ResponderEliminar
  12. Hola Brais;

    Me preguntaba con quién te habrás enfadado tanto.
    Pero como ya me dices que está todo solucionado pues ya no me preocupo. Sé que a veces nos molesta mucho algunas cosas que nos hacen pero si dejas pasar un ratito y te preguntas si hay alguna manera de arreglarlo seguro que lo solucionas rápido y así no pierdes el recreo en estar cabreado o quejándote. Recuerda que los recreos se pasan rápido.
    Marta

    ResponderEliminar

  13. Hola;

    Como Paula me preguntaba si estaba en otro cole pues deciros que sí, que ahora estoy en un colegio en Vilagarcía y aquí tengo a un montón de niños que me necesitan.
    Seguramente me quede en éste hasta el final de curso.
    En este cole ahora están trabajando el día de la paz y ya sabéis que yo en seguida cojo la tijera y el pegamento y me pongo a recortar y pegar como uno más.
    Me tenéis que contar un poco más sobre ese concurso al que os vais a presentar de ilustración porque me parece muy interesante y hasta se me ocurren ideas, jijijij.
    Por cierto, qué sabéis de la fada Perella? es que como no leo nada de ella nuevo desde que le escribisteis la carta me preguntaba por dónde andará o qué estará haciendo que no os escribe.
    Muchos besos para todos...

    Marta

    ResponderEliminar

  14. Hola Sabela y Marcela;

    Me alegra un montón que Celso os diera permiso para participar en ese concurso porque sé que lo haréis genial porque tenéis mucha imaginación y sois muy buenos inventando cosas. Mantenerme informada o contarme alguna cosilla del proyecto.
    Y qué tal la biblioteca? espero que la estéis usando mucho para leer, para estudiar o para pasar un rato entretenido rodeadas de libros interesantes.
    Hay alguno nuevo que ya leísteis?. Ahora tenéis que ser vosotras las que me recomendéis a mi alguno porque en el nuevo cole no hay.
    Bicos y no os olvideis de seguir siendo buenas

    Marta.

    ResponderEliminar
  15. Hola chicos;

    Sabeis una cosa? hoy fuí a una obra a Caixanova y sabéis con quien me encontré? pues con el profe Toño y Javier que estaba con los niños de tercero.
    Qué sorpresa!!!.
    La pena es que me dijeron que casi venís vosotros.
    Bueno, seguro que un día coincidimos y nos vemos en alguna obra en Pontevedra.
    Bicos
    Marta

    ResponderEliminar
  16. Marta cantos nenos-as tes.Eu nunca te olvidarei queremos que veñas outra vez para este colexio seguro que estaras triste polo de Noelia,como nos e a sua familia.Xa me descomunico.Un beso para ti e para a tua familia.

    SANTI

    ResponderEliminar
  17. Marta nunca te olvidaremos estes donde estes.Y siempre seras vienvenida en el C.E.I.P Nosa Señoradas Dores. besos Sabela.

    ResponderEliminar
  18. ola Marta botamoste moito de menos pero grazas a profe podemonos comunicarnos contigo. Temosche moitas cousas que contar como por exemplo que fixemos un conto ilustrado por nós sobre o reciclaxe . Xa o mandamos e esperemos que lle guste aos xuíces.Hoxe o día 31 de Xaneiro de 2014 celebramos o día da paz , os nenos e nenas de 4 e 5 recitaron un poema e nós fixemos unha cancion en inglés e despois todos os do cole cantamos unha canción sobre a paz e por ultimo asinamos nas pombas.
    Un bico e ata a próxima .
    Paula p e Sofía.

    ResponderEliminar
  19. Ola Marta,que tal?
    Nós estamos moi ben no cole e como xa sabes participamos nun concurso que se chama "Ti tamén contas" e xa o mandamos .
    A ver si gañamos! e se non da igual o importante e que o pasamos moi ben ilustrando entre todos ; e tamén participar.Agora que xa che falamos de nós queriamos preguntarche a que nena estas coidando agora.Estamos encantados de comunicarnos con tigo e xa nós despedimos con un abrazo grandisimo.
    DIANA E SOTO.

    ResponderEliminar
  20. Hola outra vez Marta,que tal estas?
    Eu estou moi ben.O marido da profe estanos facendo uns debuxos chulísimos,a min fíxome un dragón.
    Semprer estas nos nosos corazóns e no da profe Vane.
    Brais.

    ResponderEliminar
  21. Ola Marta somos Sofía e PaulaP estamos en informática,o xoves 6 tuvemos que facer unha obra sobre o amor creemos que falamos un pouquiño baixo pero polo resto fíxemolo bastante ben.Logo fomos a unha charla sobre internet onde nos enseñaba que ai que ter coidado para navegar por internet.Os nenos de Vane cantaron unha canción que se titulaba "Besos , Besos" fixérono xenial. Besos e abrazos,e ata a proxima.

    ResponderEliminar
  22. Hola chicos:

    llegó la nieve a Forcarei?
    Contaros que este miércoles si no pasa nada que lo impida pasaré por el cole a veros al final de la tarde así que trabajad mucho todo el día para que la profe nos deje estar un ratito juntos y me contais todas esas cosas que estáis trabajando.
    ¿Qué tal van los preparativos de Carnaval? supongo que ya teneis decidido el disfraz de la clase.
    Un beso para todos y nos vemos el miércoles.
    Sed buenos.

    Marta

    ResponderEliminar
  23. Ehhh chicos que ultimamente no aparecen mis comentarios. Qué estará haciendo la fada perella que no publica mis comentarios?
    Creo que anda un poco ocupada o distraída. Seguro que anda buscando un disfraz para estos días.

    Marta

    ResponderEliminar
  24. Hola Marta, quetal? De que te disfrazaches.Eu de Charleston

    Paula Campos

    ResponderEliminar
  25. Eu de sevillana a festa do cole estivo xeñial.Sabela

    ResponderEliminar
  26. Hola chicas;
    pues la verdad es que no me disfracé mucho, ya sabéis que no era muy de disfraces.
    Bueno en el cole fuí de troglodita con los niños.
    Lo que sí hice fue comer orejas y filloas aunque eché de menos esas bolitas de la abuela de Sabela y Alicia.
    Ahora estoy en un nuevo cole, esta vez en Vigo y como salgo a las tres y media será difícil llegar a tiempo a Forcarei para veros pero seguro que algún día coincide bien y allá me voy a pasar un ratito con vosotros.
    Mientras tanto tenemos nuestro correo.

    Muchos besos para todos

    ResponderEliminar
  27. Marta , que alegría ter novas tuas a verdad e que a fada Perella ainda non nos dixo de que se disfrazara pero,claro ,para eso temos que preguntarlle.Eu fun de chica pirata gotica; para pasalo moi ben na festa habia que ir disfrazados.Seguro que ti estabas moi guapa de troglodita.
    A profe Anabel foi de pirata e a profe Vanessa de pallaso.
    Hasta a proxima!!!
    Diana.

    ResponderEliminar
  28. Hola a todos;

    Ya hacía tiempo que no os escribía.
    Como sabeis el jueves estuve con vuestra profe y con la profe Vanessa. Ellas bajaron a Pontevedra a visitar el Salón del Libro Infantil y aprovechamos para vernos y pasar un ratito juntas. Hablamos de todo y ya me contaron muchas de las cosas que estáis trabajando, incluso vi alguna foto donde estaba Pinocho, Caperucita Roja... Hacedles buenas preguntas eh? porque a mi me interesa saber también cosas distintas de estos personajes.
    Y lo que más me gustó de esa tarde fue el regalo que me dio la profe Anabel de vuestra parte; la pulsera. Ya no me la quito para nada. Y esperad a que llegue el buen tiempo y podamos estar de manga corta, ahí sí que lucirá mi pulsera de colores.
    Como ya sabéis ahora estoy en un cole de Vigo y no me da tiempo a ir hasta el vuestro para visiratos antes de que salgáis de clase, pero pensaré la manera de poder ir.
    Y si no, cuando ya haga buen tiempo, organizamos un picnic-merienda y nos vemos por la tarde todos fuera del cole. Qué os parece?
    Pensamos cómo podríamos hacer y si os portáis bien, trabajáis y sacáis buenas notas a lo mejor podemos pasar una tarde juntos.
    Bueno, ahora espero que me contestéis vosotros y me contéis algunas de vuestras aventuras.
    Y ya sabeis, os echo de menos un montón.

    Marta

    ResponderEliminar
  29. Paréceme unha gran idea , Marta!!!A ver se a podemos levar a cabo. Biquiños.

    ResponderEliminar
  30. Hola Marta canto tempo,o do picnic pareceme moi boa idea.
    Eu era a que iba vestida de caperucita roja e sobre o da pulseira alegrome moito,estan de moda................
    UN BICO
    Paula Campos

    ResponderEliminar
  31. Canto tempo Marta!!! Alegrome de que che gustara a pulsera como dixo Paula Campos están moito de moda.A idea que tiveches gustoume moito ;a ver se a levamos a cabo.Que tal che van as vacacións? eu estouno pasando xenial.Agora como che dixeron as profes estamos traballando co tema das entrevistas,estamolo pasando xenial;Sofía e máis eu xa terminamos o traballo ,a ver como quedou...
    Eu estou contenta coas notas e espero que todos os meus compañeiros tamén o estean.
    Besos e hasta pronto!!!
    DIANA

    ResponderEliminar
  32. Hola a todos;
    Qué tal estos días de vacaciones?
    Para mi la sensación es que fueron cortitas pero las disfruté.
    Y me comí toda la rosca.
    A vosotros qué os regalan los padrinos la rosca o huevo de chocolate?.
    Para cuándo estarán esas entrevistas tan "raras" que estáis preparando?
    Tengo ganas de veros pero es complicado porque no coincidimos en los horarios pero antes de que deis vacaciones una visita prometo haceros.
    Ah! la profe no os llevó algo del Salón del Libro Infantil?
    Bueno chicos, estudiad mucho que ya queda poco para el verano y contadme cosas...

    ResponderEliminar
  33. Hola Marta,somos Santi máis a súa nai.Como xa facia tempo q non falabamos contigo ocrreusenos deixarche un comentario para q vexas q nos sempre nos acordamos de ti.Esperamos q todo che estea indo ben e q sexas moi feliz,nos estamos bastantes saturados co estudio,cos exames e con todo en xeral,haber se veñen pronto as vacacions q nos fan moita falta.BICOS E UN ABRAZO MOI FORTE

    ResponderEliminar
  34. Ola Marta,como eu tamén facia moito tempo que non che escribia ocorreuseme deixarche un comentario.Que tal che van as vacacións de verán ?A min xenial o que pasa e que dame a sensación de que pasan demasiado rápido,pois xa estamos en martes.Como seguramente xa oiches a profe Anabel non nos vai a dar máis clase.Que pena!!!!!!Botaremola moito de menos.Igual que a ti só que ela non se vai do cole.A finais do curso a profe tuvo unha idea xenial e levámola a cabo.A idea tan xenial que che decia era de facer un contrato,este contrato trátase de que todos os días 18 de xuño temos que escribir un comentario no blogue que ten que tratarse dos catro cursos que estivemos con ela e ,cando este non exista so teremos que recordar estos momentos.O xoves que foi o ultimo día démoslle moitos regalos e ela a nos .Ese xoves foi o mellor día que tiven nestes catro cursos que estivemos con ela.Querémola moito e sempre vai a ser así, nadie vai a cambiar eso.E eso tamén vai para ti porque axudáchesnos moito e sen nada a cambio ,as tres(coa profe Vane)sodes as mellores profesoras que coñecín na miña vida.Quérovos moito!!!!!!

    DIANA

    ResponderEliminar
  35. Hola a todos,

    perdonad porque hacía tiempo que no ojeaba el blog pero eso no quiere decir que no me acuerde de vosotros o no sepa cosas porque ya sabéis que tanto la profe Vane como la profe Anabel siempre me mantienen informada.
    Fue una pena que no pudiera pasar más tiempo con vosotros el lunes pero no podía llegar antes porque no me daba tiempo a llegar antes de que vosotros tuvierais que coger el autobús. Pero un ratito a algunos sí os pude ver y como siempre me hizo mucha ilusión. Después estuve con vuestra profe y ya me informó de vuestras notas y de que era su último curso con vosotros. Una pena pero es importante que conozcáis a otros profesores.
    Y la profe Vane me contó y enseñó las sorpresas que teníais preparadas para regalarle a vuestra profesora. Me parecieron muy originales y me emocioné. Me hubiera encantado estar ahí con vosotros ese día porque se que era un día muy importante para vosotros.
    Y por fín llegaron las vacaciones tan merecidas después de todo un curso de duro trabajo así que chicos a disfrutarlas todos los días. Hay miles de cosas para hacer y pasarlo bien. Además sólo con pensar en no madrugar y no tener que estudiar ya se nota que estamos de vacaciones aunque no podamos ir a la playa o la piscina porque el sol aún no se debió de dar cuenta de que estamos en verano.
    Yo ya me fui unos días de vacaciones, buscando el sol y ahora a disfrutar de las playas de Marín o del rio de Cotobade. Vosotros a qué playa iréis?
    Bueno, espero que aunque estéis de vacaciones de vez en cuando tengáis un momento para ver el blog y contarme cosas, yo prometo hacerlo.
    Ahora a disfrutar del VERANO.
    Besos para todos,
    Marta

    ResponderEliminar
  36. Ola Marta . Antonte vinte no cabodano de Noelia . Que alegría volverte a ver despois de tanto tempo . Tamén vin a Celso anque a Celso xao vin cando me rompin o brazo . Xusto cando me quitaron o yeso estaba el na sala de espera !! :)
    Foi moi bonito recordar outra vez a Noelia !!!!
    Son Diana . :3

    ResponderEliminar
  37. Ola Marta, canto tempo, que tal estas? Espero que moi ben, en que cole estas agora, coidas a nenos como a Noelia ?
    Nos estamos moi ben, e disfrutando das vacacións de Nadal.
    DESEXOCHE FELIZ NADAL !!!!!!

    ResponderEliminar